Δευτέρα, Φεβρουαρίου 19, 2007
Me, Myself, and I (part 2)
(Gitsaki, Hracker και Exilion με χτυπήσατε (αλύπητα) στο φιλότιμο!)



  1. Τρελαίνομαι για εύστροφους ανθρώπους με χιούμορ. Γρήγοροι στη σκέψη και ατακαδόροι. Να μη χρειάζεται να εξηγώ τα αυτονόητα...

  2. Ο καλύτερος τρόπος να με ξυπνήσει κάποιος είναι με χάδια. Εγώ να κοιμάμαι κι ο κάποιος να με χαιδεύει. Να έχει υπομονή και χρόνο, γιατί προειδοποιώ ΔΕ θα ξυπνήσω σύντομα... ;))

  3. Περνάω φάσεις. Φάση φουλ έρωτα, πέφτω τ' ανάσκελα, κάνω κωλοτούμπες, κουνάω την ουρά μου. Φάση ξε(ν)έρωτα (!), φόκους σε μένα, καλύπτω όλα μου τα γούστα, στοργή και προδέρμ, δε χαλάω χατίρι στο Φιλομηλάκι – μάλλον η πιο παραγωγική μου. Φάση βλακείας, φλερτ από εδώ και από εκεί και από παραπέρα... Φάση μπουχτίσματος, δεν ανοίγω την πόρτα, αφήστε με ήσυχη, δεν ενδιαφέρομαι, δώσαμε-δώσαμε. Φάση έρωτα και πάλι από την αρχή.
    Ο συνδυασμός των φάσεων ενδείκνυται μόνο για Διασχιστικές Διαταραχές...

  4. Δε χαλαλίζω πια το χρόνο μου να διασκεδάζω με τρόπο που δε με εκφράζει. Με πιάνει δυσφορία κι αίσθημα ασφυξίας να περιτριγυρίζομαι από ανθρώπους που δε με ενδιαφέρουν. Έχω γίνει φειδωλή με το χρόνο μου.

  5. Τον τελευταίο καιρό τρέφω αμφιθυμικά συναισθήματα για τον εαυτό μου. Γενικά, με πάω πολύ. Αν υπήρχε κλώνος μου θα ήταν η καλύτερή μου φίλη και πολύ θα την θαύμαζα. Πρόσφατα η (αυτο)συμπάθειά μου αρχίζει και κλονίζεται κι έτσι παρατηρώ ότι έχω αρχίσει να με αποφεύγω. Πολύ διακριτικά ομολογουμένως.

    Bonus: Έχω όρεξη να μάθω. Τα πάντα. Εδώ και μερικούς μήνες συνειδητοποίησα το πεπερασμένο της ύπαρξης μου, το αίσθημα μεγαλείου κι η υπερδιογκωμένη αυτοπεποίθησή μου τσακίστηκε στα Τάρταρα, κι εγώ άρχισα μάλλον νωρίς το θρήνο για όλα αυτά που ποτέ δε θα κάνω. Καλά, εσύ σκοτώθηκες νωρίς...


25/02 Προσθήκη: για τη συνέχεια της πυραμίδας θα σας παραπέμψω στο bonus track του Antvol. Θα μπορούσα να του στείλω εξώδικο για υποκλοπή προσωπικών σκέψεων...!

Θα έβρισκα πάντως πολύ πιο ενδιαφέρον να γράφει ο κάθε blogger 5 πράγματα για κάποιον άλλο blogger...
 
posted by Filomila at 22:02 | Permalink |


32 Comments:


  • At 20/2/07 17:33, Anonymous Ανώνυμος

    Εκανα μια σύντομη βόλτα στο ημερολόγιό σου και το βρήκα όμορφο.

    Θα έλεγα ότι είναι ανήσυχο
    Αυτό καλό μου φαίνεται

    Η ανησυχία μπορεί να βγάλει κάπου
    Η ησυχία συνήθως δεν βγάζει πουθενά

    Εύχομαι καλή συνέχεια

     
  • At 20/2/07 18:05, Blogger antvol

    Πολύ ωραίο βιογραφικό, δεν αμφιβάλλω ότι θα προσληφθείς όπου το στείλεις.

    Ειδικά ο τρόπος που (συνήθως) ξυπνάς και οι φάσεις σου (περισσότερες απ' της σελήνης) είναι αξιολάτευτες. Και, πιστεύω, θα εκτιμηθούν δεόντως.

    Όσο για τον κλονισμό της αυτοπεποίθησης που πρόσφατα περνάς, δεν είναι τίποτε, σε λίγο ούτε που θα το θυμάσαι (ελπίζω να το έχουν ξεχάσει κι οι άλλοι).

     
  • At 20/2/07 19:24, Blogger hracker

    > Τρελαίνομαι για εύστροφους ανθρώπους

    δε μου λες, αυτό το "εύστροφους" γίνεται να το βγάλεις σε έκπτωση 'σ'% να με χωρέσει κι εμένα; LOL!!

    >Εγώ να κοιμάμαι κι ο κάποιος να
    >με χαιδεύει.
    δεν ξέρω γιατί, αλλά εδώ λύθηκα στα γέλια.

     
  • At 21/2/07 00:44, Blogger antvol

    Ξέχασα να ρωτήσω κάτι: Το "part 1" πού και πότε το έγραψες; Εκτός κι αν ο Παπαϊωάννου με το "2" σε επηρέασε τόσο.

     
  • At 21/2/07 02:28, Blogger Filomila

    alecos benroubis,

    Καλώς ήρθες στο μπλογκόσπιτό μου (όπως έλεγε κι ο Andy!)!

    Χαίρομαι που στη σύντομη βόλτα σου σου άρεσε το blogάκι. Μεταξύ μας (!), και να ήθελες να αφιερώσεις ολόκληρο απόγευμα με καφέ, βόλτα στο πάρκο, στάση για παγωτό, απεριτίφ και δείπνο, το blog δεν ενδείκνυται λόγω έλλειψης περιεχομένου!

    Αν κάποια στιγμή θελήσω να κάνω κάτι που να με εκφράζει και να με ευχαριστεί θα είναι κάτι σαν το δικό σου. Με συγκεκριμένη θεματολογία, χαρακτήρα και σταθερό (πλην αραιό) ρυθμό posts. Σε σένα είναι σα να δίνω ραντεβού κάθε Πέμπτη! :)

    Σ' ευχαριστώ για την επίσκεψη.



    antvol,

    τώρα πώς το παραπάνω κείμενο ως βιογραφικό με ενότητες "Τρόπος Που Ξυπνώ", "Φάσεις Που Περνώ", και "Αυτοπεποίθηση Που Πολεμώ" αποτελεί δελεαστικό πακέτο πρόσληψης μόνο εσύ με το αγαθό μυαλουδάκι σου θα μπορούσες να το δεις!!!

    Εδώ σου λέω έχασα την παράσταση του Bourne κι εσύ μου λες για το "2"... Το part 1 είναι το πρώτο (φώτο)ποστ που έκανα. Τότε ακόμα είχα αυτοπεποίθηση ( :)) ) και πλήρη άγνοια του τι εστί blog κι έτσι ανέβασα (με το ασανσέρ, τόσα κιλά θα πιαστεί η μέση μου) τη μούρη μου, η οποία την έκανε διακριτικά κι έμειναν τα μάτια αΜΑνάΤΙ.



    hracker,

    αν και τελευταία εβδομάδα εκπτώσεων θα αναγκαστώ να σας ζητήσω να περάσετε και πάλι από Ιούλιο γιατί ξεμείναμε από στοκ αυτή τη σεζόν... Και ο νοών νοείτο (κι αν νοείτο, κερνάω καφέ και σε συγκαταλέγω στις "νέες παραλαβές"!)..

    Όσο για τα γέλια που λύθηκες (αλήθεια με τι δέθηκες?!) με τον "κάποιο" να με χαϊδεύει, κοίτα κακομοίρη μου να με ξυπνήσεις, να την κάνει κι αυτός από το κρεβάτι και μετά θα ψάχνεις να λυθείς από τα δεσμά (πισώπλατο κούμπωμα, βλ. φώτο προηγούμενου post) που θα σου περάσω!

     
  • At 21/2/07 23:33, Anonymous Ανώνυμος

    Εγώ μπερδεύτηκα με τις φάσεις έρωτα και τις (υπο)κατηγορίες τους!
    Σε τι κατάσταση είμαστε τώρα,Φιλομηλάκι;!
    Αυτό με τα χάδια που γράφεις,ωραίο,όντως!

     
  • At 22/2/07 03:34, Blogger hracker

    Κοίτα, είναι αλήθεια ότι στο χωριό μου δε νογάμε, ούτε καν εμείς οι που φοράμε μπλουζάκια "no problem" και καπελάκια "I love NY". Για αυτό ας τα πούμε τα πράματα απλά: εγώ στα μαγαζιά σπανίως τολμώ να μπω (όταν μπαίνω βέβαια τα ξεσηκώνω πατόκορφα μέχρι και υποθήκες βάζω). Αυτό με έχει κάνει λίγο απαιτητικό μαζί τους. Έτσι, δεν αγοράζω στις εκπτώσεις, για αστείο το είπα πριν. Επιπλέον, επειδή πάω σπάνια για ψώνια, ποτέ δεν εισακούω την παράκληση "δυστυχώς το νουμεράκι σας μας τέλειωσε, περάστε μιαν άλλη φορά". Πάντως, ποτέ δεν αρνήθηκα έναν καφέ που μου προσφέρθηκε, ακόμη κι όταν αγόρασα από το διπλανό το μαγαζί ;-)

    > και μετά θα ψάχνεις να λυθείς
    > από τα δεσμά (πισώπλατο
    > κούμπωμα, βλ. φώτο προηγούμενου
    > post) που θα σου περάσω!

    Δε γ*μιέται. Άμα αξίζει ο ζουρλομανδύας, ας είναι και σφιχτός. Μόνον 2 πράματα:
    1) όχι πισώπλατα τα χέρια, με προξενεί μια ανασφάλεια. Αν είναι να τα 'χα μπροστά να κοροϊδεύομαι ότι λειτουργούν προστατευτικά, θα ΄ταν καλύτερα...
    2) αν είναι να δεθώ, θα το κάνω μόνος μου!

    Ερμηνευτική υποσημείωση: όταν ο λόγος είναι γραπτός, δύσκολα επικοινωνείται. Όταν είναι μεταφορικός ακόμη δυσκολότερα. Όταν ο γράφων το τραβάει από τη μύτη όπως εγώ, καλύτερα φασκέλωσέ τα, παρά προσπάθα να βγάλεις ακέραιο νοήμα ;-)

     
  • At 22/2/07 04:13, Blogger exilio

    Πάει τελείωσε...θα φτιάξω κλάμπ για πάρτι σου!
    Filomila and fans :))
    The best tsopan ever ;)

     
  • At 24/2/07 01:09, Blogger Christophorus

    Χαιρετώ, Φιλομηλάκι!

    Ωραία η αυτοεξομολογητιή σου διάθεση...

    Μόνο μην αποφεύγεις τον εαυτό σου για πολύ... Θα σε βρει κάποια στιγμή, κι αν έχει καιρό να σε δει, θα είναι δυσάρεστος.. Ψ είσαι και πιάνεις το υπονοούμενο, θαρρώ...

    Πέρνα απ' το καλύβι μου αν θες, έχω φωτό από Βενετιά...

    Φιλώ σε κατάμουτρα!

     
  • At 24/2/07 04:25, Blogger just..living!!!

    Εύστροφοι άνθρωποι..???χμμμ..όντως τους πάω πολύ..

    Υγ μαρέσει που βγάζεις και έχεςι τόση αυτοπεποίθηση..καμιά φορά εγώ το ξεχνάω αυτό,χωρίς λόγο..και ένα "φανερό μυστικό"..???Είμαστε αυτό που βγάζουμε...οπότε φούλ στην αυτοπεποίθηση..!!!με ένα μέτρο πάντα..!!!απλά για να μην παρεξηγηθεί..!!!

     
  • At 25/2/07 23:10, Blogger Filomila

    Dear All,

    σκούζω (εκ του scusa) για την καθυστέρηση στις απαντήσεις μου, αλλά αυτές τις μέρες ήμουν απασχολημένη παρουσιάζοντας τη συνέχεια του Me, Myself and I, part 2 σε ζητούντα... άσυλο (καμία σχέση με το πανεπιστημιακό!).


    gitsaki,

    Μπερδεύτηκες? Δε σε καταλαβαίνω.. Είναι τόσο σαφείς οι φάσεις μου: Φουλ έρωτας, ξε(ν)έρωτας, πολυεπίπεδο (!) φλερτ, μπούχτισμα, και φουλ έρωτας με φουλ έρωτα ή ξε(ν)έρωτα ή πολυεπίπεδο φλερτ ή μπούχτισμα και ξε(ν)έρωτας με ξε(ν)έρωτα ή πολυεπίπεδο φλερτ ή μπούχτισμα και πολυεπίπεδο φλερτ με πολυεπίπεδο φλερτ ή μπούχτισμα και μπούχτισμα με μπούχτισμα.
    Μούμπλε μούμπλε, σύνολο 20 σαφέστατες φάσεις (λαμβάνεται υπόψη στον υπολογισμό και η σειρά εμφάνισης, παράγων ο οποίος διαφοροποιεί τόσο τη διάγνωση της φάσης όσο και τη διαφοροδιάγνωσή της!).

    Παρούσα φάση: λάθος υπολογισμός, παρακαλώ εισάγετε εκ νέου (νέα) δεδομένα. ;))


    hracker,

    Συνειδητοποιημένος αγοραστής που υποκύπτει σε πάθη... θα παραγγείλω έναν με από όλα και πακέτο για το σπίτι! ;))

    Άκου να δεθείς από μόνος σου... Εμείς τι ρόλο βαράμε εδώ?
    Κρίση ταυτότητας μετά από τόσα χρόνια σπουδών!

    Μεταφραστική υποσημείωση: όταν ο λόγος είναι γραπτός, δύσκολα επικοινωνείται. Όταν είναι μεταφορικός ακόμη δυσκολότερα. Όταν ο γράφων το τραβάει από τη μύτη, όπως εσύ, καλά κάνει και απευθύνεται σε μένα... ;)


    exilion

    Ωωωω tsopana (rave) fan club!! Όλα τα πρόβατα στην πίστα!!!

    Χμμ, με βρίσκει αντίθετη η όλη ιδεολογία του φαν κλαμπ, και του φαν εν γένει, αλλά αν πρόκειται για εμένα θα κάνω μια έκπτωση στις ιδεολογίες μου!! :)))

     
  • At 25/2/07 23:20, Blogger Filomila

    christophorus,

    First things first: ανταποδίδω τα φιλιά! Long time no hear...

    Έχεις δίκιο για το κρυφτούλι με τον εαυτό... Τον δικό μου (δυστυχώς, λέω, κάποιες φορές) του έχω βάλει τσιπάκι και GPS και με βρίσκει όσο κι αν του κρυφτώ... Μου τη δίνει σου λέω! :))

    Πάντως διάθεση για εξομολόγηση δεν είχα καθόλου - τα άτιμα τα μπλογκεράκια με χτύπησαν στο φιλότιμο (που λέω να ξαποστείλω μαζί με το GPS!)!

    Είδα τις φωτό σου, bellissime! Αν και προσωπικά ενθουσιάστηκα με Firenze...

    Να ευχηθώ πολλά όμορφα ταξίδια!


    just living,

    Μου αρέσουν οι άνθρωποι που πιστεύουν στον εαυτό τους. Που δεν ονειροβατούν, έχουν ικανότητες και τις αξιοποιούν, είναι ευγενείς αλλά δεν ντρέπονται για και δεν «κρύβουν» τις ικανότητές τους αυτές.

    Κοινώς, μου τη δίνει η δηθεν-διά.

    Αυτό, σε ό,τι αφορά στην αυτοπεποίθηση, μεταφράζεται στην τάση να μειώνουμε ό,τι καλό βλέπουμε ή πιστεύουμε για τον εαυτό μας θεωρώντας υπέρτατη αρετή τη μετριοπάθεια.
    «Ωραία εγώ? Τι λες τώρα, είμαι χοντρή, άσχημη, τα μαλλιά μου δε στρώνουν, δες εδώ τα σπυράκια μου, και τι πατσοκοίλια είναι αυτά, πω πω τα 50 κιλά με κάνουν και δείχνω σαν φάλαινα» :))

    Η ταπεινότητα με συγκινεί, ομολογώ. Τη διαφοροποιώ, όμως, από τη μετριοπάθεια και την επίδειξή της, όπως φοριέται από τους περισσότερους...

    Και μη φαντάζεσαι ότι κάθε τόσο γέρνω πάνω από τη λίμνη και θαυμάζομαι – μου είπαν τι έπαθε ο Νάρκισσος και το αποφεύγω (ή έστω βάζω μπρατσάκια πριν πλησιάσω)! :))

    Μάλλον προβοκατόρικα προβάλλω την αυτοπεποίθησή μου...
    Στο κάτω κάτω δεν έχω κάτι το αξιόλογο να επιδείξω... :))

     
  • At 26/2/07 00:06, Blogger hracker

    > Όταν ο γράφων το τραβάει από τη
    > μύτη, όπως εσύ, καλά κάνει και
    > απευθύνεται σε μένα... ;)

    ΩΧ! Κατάλαβα.... προφανώς υπονοείς την επαγγελματική σου ιδιότητα :-)

     
  • At 26/2/07 00:11, Blogger Filomila

    hracker,

    Η επαγγελματική ιδιότητα είναι ένα κομμάτι (μικρό ή μεγάλο) του συνόλου, που είναι πολύ παραπάνω από τα μέρη που το αποτελούν... ;)

     
  • At 26/2/07 00:17, Blogger hracker

    Ωπ,τώρα μου μιλάς για τέχνη αλλά εγώ "δε και πολύ απ' αυτά".

    Καληνύχτα και καλή εβδομάδα να ΄χουμε!

     
  • At 26/2/07 00:55, Blogger just..living!!!

    Χμμ..Όντςω είναι έτσι όλα όσα λές..

    Τους "δήθεν" και γενικότερα όλα τα δήθεν δεν τα αντέχω και καμιά φορά όταν τα διαπιστώνωω μπορεί να γίνω και κακιά..

    Η ταπεινότητα είναι κάτι που και γω θαυμάζω..διότι όταν έχεις κάτι πραγματικά,δεν το επιδεικνύεις μα..αφήνεις τους άλλους από μόνους τους να το εκτιμήσουν και καταλάβουν..

    χχχ

     
  • At 26/2/07 16:19, Blogger sadosadist

    Καλά μου το έλεγε η Αφρο ότι εδώ θα δω 5 σημεία που με περιγράφουν!

    Συγνώμη κυρία μου, ποιά είστε;

    Ειδικά τα 4 πρώτα, είναι καρμπόν! Τώρα στο 5ο, το παλεύω αλλά δεν...

    :-)

    Την καλημέρα μου!

     
  • At 26/2/07 23:54, Blogger Filomila

    Ihafia,

    Η Άφρο ως θεά τα βλέπει όλα πριν ακόμα τα αντιληφθούμε εμείς!
    Ώστε καρμπόν ε??? Για πες κι άλλα, για πες κι άλλα! Κοίτα μόνο μη με λερώσεις με το μπλε το άτιμο, που μετά και τάμα στη θεά να κάνω δε φεύγει!

    Όσο για την ερώτηση (τελικής κρίσεως) που μου θέτεις, είμαι και δεν είμαι κυρία οπότε δυσκολεύομαι να με ταυτοποιήσω και να δώσω απάντηση... :)))


    PS1: Καλώς πέρασες κι από εδώ!
    PS2: Καλή επιτυχία στις εικαστικές/καλλιτεχνικές σου ανησυχίες!

     
  • At 27/2/07 04:45, Blogger exilio

    "ομορφή μικρή...τσοπάνα!"

    Φιλούμπεθ!

     
  • At 28/2/07 18:24, Blogger akis

    Εχω διαβασει αρκετα 5αρια αλλα το μονο που με πλησιαζει ειναι το δικο σου.
    Και πραγματικα χαρηκα διαβαζοντας το,σε μερικα σημεια χαμογελασα...
    Για να δουμε....
    Θα τα λεμε

     
  • At 28/2/07 18:30, Blogger akis

    Γραφε συχνοτερα,do it...
    Α και το lay-out σου φανατστικο...
    Φινλανδια,διακοπες?

     
  • At 1/3/07 01:27, Blogger Filomila

    akis,

    σ' ευχαριστώ για το...κέρασμα-χαμόγελο! :)

    Φινλανδία και διακοπές και, σύντομες, σπουδές και οικογενειακοί δεσμοί... Λίγο από όλα με μπόλικο dressing!

    Βλέπω έχεις πάθος με ταξίδια. Σειρά μου να χαμογελάσω...

     
  • At 1/3/07 23:42, Blogger Jason

    Αυτό που λες και κάποιος άλλος το είπε και θα είχε ίσως περισσότερη πλάκα.

    Να γράφεις πέντε πράγματα για κάποιον άλλον ή να ρωτάς κάποιον πέντε πράγματα, κλπ..

     
  • At 9/3/07 21:44, Blogger giant13

    Αμεση γραφή, όπως είχε γράψει ο Andy για δικό μου πόστ.
    Το περιεχόμενο αφοπλιστικό.

     
  • At 9/3/07 22:48, Blogger mickey

    Εμένα με εκφράζεις πάντως ΚΑΙ στα 5 σημεία, αλλά ακόμα περισσότερο στο ...bonus ;)

     
  • At 12/3/07 21:52, Blogger Filomila

    giant13,

    Ο Andy ανάμεσα στα πολλά (εξαιρετικά) στοιχεία που παρουσίαζε ως blogger, διέθετε οξυδέρκεια... ;)

    Καλώς πέρασες κι από εδώ! :)


    mickey,

    Καταλαβαίνεις, βέβαια, ότι δε χρειάζεται κάποιος να σε ξέρει καιρό για να καταλάβει ότι η διευκρίνησή σου πέρι συμφωνίας με το bonus μου κρίνεται, τουλάχιστον, αχρείαστη! ;)




    Πολύ κόσμο πάντως βλέπω να καλύπτω κι οι ανησυχίες μου για τη μοναδικότητά μου αυξάνονται..! :)))

     
  • At 13/3/07 02:34, Blogger mickey

    Οικοδέσποινα said:

    "Πολύ κόσμο πάντως βλέπω να καλύπτω κι οι ανησυχίες μου για τη μοναδικότητά μου αυξάνονται..! :)))"


    Βλέπω τελικά πως ο κόσμος ανησυχεί για πολλά πράγματα και αρχίζει να αποκτά διάφορα περίεργα ...σύνδρομα.

    Μήπως να περνούσες κι εσύ από εδώ για καμιά ...θεραπεία;

    (χρειαζόμαστε και τις συμβουλές μίας ...expert)

     
  • At 13/3/07 02:44, Blogger Filomila

    Βρε αθεόφοβε πόντικα!!! Είναι τεράστιο το ποστ σου!!! Σε βρίσκω σκληρό και ανελέητο... με βάζεις τη γυναίκα να βγάζω τα μάτια μου τοιοτοτρόπως.. :))

    Λοιπόν, ας ξεκινήσει η ομάδα (ξέρεις, χαλάρωση - warm up, κύκλος για ανίχνευση ζητημάτων που απασχολούν, πρόγραμμα για το workshop) και καταφτάνω κι εγώ!

     
  • At 14/3/07 17:53, Blogger Christophorus

    Xαίρε, μικρή Ψι(ψίνα)!

    Λοιπό, συνεχίζοντας το παίγνιον που ξεκίνησε η "Οίστρος": Γράψε μια ιστορία, ή ό,τι θες, που να περιέχει τις εξής 5 λέξεις:

    γάτος
    ζωή
    σελήνη
    βιολοντσέλλο
    άμμος

    και, αν θες, στείλε και σε άλλους πέντε να συνεχίσουν το παιχνίδι με άλλες πέντε λέξεις.

    Καλημέρα!

     
  • At 15/3/07 07:06, Blogger mickey

    Πού χάθηκες, γέροντα Χριστόφορε; Ελπίζω να σε δούμε ξανά.

    Φιλομήλα, δεν ξέρω το παιχνίδι, αλλά η δική μου λίστα θα ήταν:

    - Πόντικας
    - Φινλανδία
    - Νύχτα
    - Σεξ
    - Ψυχή

    Το τελευταίο έτσι για ...ξεκάρφωμα - άλλωστε με βάση τις γνώσεις σου δε θα δυσκολευτείς να το χώσεις κάπου μαζί με τα υπόλοιπα ;)

    (Hint: Μπορείς π.χ.να γράψεις "και οι πόντικες έχουν ψυχή", όπως το ...γνωστό ρηθέν)


    Υ.Γ. Δεν πιστεύω να δυσκολευτείς ιδιαίτερα με την ιστορία, έτσι;

     
  • At 18/3/07 17:55, Blogger gitsaki

    Φιλομηλάκι,χαθήκαμε!Είπα να σου πω μια καλησπέρα!

     
  • At 19/3/07 02:39, Blogger Filomila

    Μικρό μου Γιτσακίδιον!!

    Καλησπέρα, ή μάλλον καλημέρα (πλέον) κι από μένα!

    Χαθήκαμε, αν και σε διαβάζω όπως ξέρεις. Αυτές τις βδομάδες έχω υποχρεώσεις που δε σηκώνουν άλλη αναβολή... Έχει φτάσει το αβγό ξέρεις πού... :)) Αδημονώ, όμως, να τις διεκπεραιώσω να πάψουν να με καταδυναστεύουν στον ύπνο μου..

    Ξέρω ότι τρέχεις κι εσύ. Δεν ξέρω προς τα πού όμως... :) Στείλε κάνα mail όταν έχεις χρόνο και διάθεση.

    Φιλιά πολλά.