Κυριακή, Νοεμβρίου 26, 2006
Η Filomila....μούσι....
για το μπαμπινάκι του andy....



Στην τρυφερή ηλικία των τεσσάρων, με μούσι (και γυαλί) α λα Νίκος Δήμου, σε πόζα "επιστροφή-στη-φύση (μου)"!!


Την παραπάνω εμφάνιση ακολούθησαν οι απεγνωσμένες προσπάθειες των γονιών μου, ως άλλοι Henry Higgins, να με σουλουπώσουν εφαρμόζοντας τη μέθοδο "laser αποτρίχωση-μπαλέτο-γαλλικά-πιάνο"....
Α! Και φυσικά για τιμωρία κάθε μέρα το "the rain in Spain stays mainly in the plain"!!


ΤΩΡΑ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΔΩ ΤΗΝ ΜΠΑΜΠΙΝΑ ΣΟΥ ANDY???????????? :))))))



PS: Μετά από 7 μήνες η επιστροφή μου στο blog μου οφείλεται στο ζουμπουρλάκι σου...! Δε με πιστεύω!
 
posted by Filomila at 21:17 | Permalink |


9 Comments:


  • At 26/11/06 23:11, Blogger andy dufresne

    Ούτε εγώ το πιστεύω!!!!!!!

    Γλύκα είσαι με το μούσι.

    Για τη μπαμπίνα, όποτε θες.
    Indeed.

    You made my day!...

     
  • At 26/11/06 23:33, Blogger Filomila

    andy:
    Nα θυμηθώ να εκτυπώσω το comment σου για να έρθω με επίσημη πρόσκληση και διαπιστευτήρια!!!


    Your bambina made my day quite some days...!

     
  • At 27/11/06 00:00, Blogger andy dufresne

    Δεν χρειάζεται εκτύπωση, θα σε καταλάβω από το μούσι.

     
  • At 27/11/06 00:15, Blogger exilio

    EEh ah oh mais non!!!C'est UnCroYabLeeeee!!!Neeew post!!!

    Monkey style!I love it!!:D

    Tρελό μωρό πάντως ;Ρ

    xxxxx

     
  • At 27/11/06 01:18, Blogger Filomila

    andy: Καταργώ το πρωινό ξύρισμα από σήμερα...

     
  • At 27/11/06 01:30, Blogger Filomila

    exilio:
    αν και μικρή ονειρευόμουν να γίνω σκύλος (αφού το πήρα απόφαση ότι είναι αδύνατο να γίνω αγόρι..)- και ομολογουμένως τα κατάφερνα πολύ καλά στο να πίνω το γάλα από μπολάκι αντί για ποτήρι...oh mein Gott! - τελικά με κέρδισε το monkey style!!

    Τρελό μωρό indeed..!

     
  • At 27/11/06 11:42, Blogger Filomila

    Georgia:
    να σου πω την αλήθεια με το μούσι και τα γυαλιά με δυσκολία με αναγνωρίζω!!
    Ζαβολιές δεν ξέρω αν έκανα, σίγουρα όμως...ξεχείλιζα από ενέργεια, είχα άποψη για τα πάντα και για τον εαυτό μου τις αποφάσεις ήθελα να τις παίρνω εγώ (το οποίο ενίσχυαν οι γονείς μου, αλλά τότε γιατί με έβρισκαν εκνευριστική?????...άβυσσος η ψυχή των γονέων!)
    Δεν ποστάρεις κι εσύ τη φώτο σου?????? Να 'χει παρέα το μαϊμουδάκι μου!

     
  • At 6/12/06 16:54, Blogger Nikos Dimou

    Tώρα είδα το μούσι!

    Αυτό λέγεται αντιποίηση αρχής.

    Μουσι δικαιούνται να έχουν μόνο σεβάσμιοι κύριοι, όπως εγώ.

    Όρίστε μας! Φόρεσαν και τα μωρά μούσι!

     
  • At 6/12/06 19:16, Blogger Filomila

    Γατούλη ΤΙΜΗ μου η επίσκεψή σου στο μικρό, ταπεινό (και άνευ περιεχομένου) σπιτάκι μου!

    Ναααααα το χαμόγελο, από εδώ μέχρι τα Κιούρκα!


    Βλέπεις, το μούσι ήταν μια προσπάθεια να "ρίξω" την μπουρμπουλήθρα του andy να μου ζητήσει να παίξουμε καμιά φορά μαζί (το να αρχίσω να γράφω βιβλία μου φάνηκε κάπως..χρονοβόρο και η ιδέα να μαζέψω καμιά 50αριά γατάκια στο διαμέρισμα τουλάχιστον θλιβερή..).

    Λέω, όμως, το άφησα που το άφησα το μούσι μήπως να "ρίξω" κι εσένα για εκείνη την ολοήμερη γνωριμία που έλεγα???????????????????????????????

    Και σου υπόσχομαι όταν βρεθούμε να δείχνεις μόνο εσύ "σεβάσμιος" κύριος (κόντρα θα το πάρω!)..