Σάββατο, Απριλίου 29, 2006
Ψιτ εσύ!
Αν κατά τύχη περνάει κανείς περαστικός από αυτό το blog παρακαλώ την επιείκειά του...

Στήθηκε (το blog ντε) σε μια προσπάθεια διερεύνησης και αποσαφήνισης του "ΤΙ ΕΣΤΙ BLOG" και προς τι ο περιρέων πανικός και δεν μπόρεσα να σκεφτώ καλύτερο τρόπο από το απλό πλην σοφό και δοκιμασμένο "ΠΑΙΖΩ ΚΑΙ ΜΑΘΑΙΝΩ".

Όπερ έδει: αυτό το blog δεν έχει να πει τίποτα (προς το παρόν). Λόγω διαβάσματος (ω ναι...απόλαυσα τόσο τη φοιτητική μου ιδιότητα τα τελευταία 5 χρόνια που πλέον αδυνατώ να την αποχωριστώ κι έχω, σχεδόν απελπισμένα θα τολμούσα να πω, βάλει σκοπό να μην απογαλακτιστώ από τους καρτερικούς γονείς μου για τα προσεχή έτη (φωτός)) αδυνατώ να ασχοληθώ ΚΑΙ μαζί του (είχαμε μείνει στο "λόγω διαβάσματος"..το λέω γιατί σε βλέπω χάθηκες..

Επειδή ωστόσο μια γοητεία τη διέκρινα (τύπου Jude Law) επιφυλάσσομαι για το μέλλον.




ΚΟΙΝΟ ΜΟΥ, ΥΠΟΜΟΝΗ!
 
posted by Filomila at 01:50 | Permalink |


31 Comments:


  • At 30/4/06 13:52, Blogger paragrafos

    Μιλάτε με φυσική χάρη και άνεση. Μου αρέσει πολυ η ατμόσφαιρα που φτιάξατε. Καλό ταξίδι στην μπλογκόσφαιρα. Θα είμαι μαζι σας, συχνά.

    Με αγάπη

    Παράγραφος

     
  • At 1/5/06 01:06, Blogger velisarios

    Χαιρετώ τη Θεσαλ/νικη μέσω του blog,που έπεσα πάνω του τυχαία,μεσα στο χάος του διαδικτυου...Μόλις άνοιοξα και γώ,οπότε θα τα λέμε....

     
  • At 3/5/06 00:51, Blogger apousia

    Καλησπέρα κι από μένα.
    Αντίθετα από τα γραφόμενα στο post,βλέπω πως έχεις πάρα πολλά και αξιόλογα να πεις!
    Σε παρακολουθώ σήμερα και στου Ν.Δ. και ειδικά ένα σχόλιο το βρήκα εξαίρετο!
    Καλή συνέχεια!

     
  • At 10/5/06 15:22, Blogger J.

    Ναι λοιπόν, τώρα που βλέπουμε ότι σου άρέσει και η jazz ανυπομονούμε. Πάντως καλή επιτυχία στο μαγγανοπήγαδο !

     
  • At 19/5/06 09:19, Blogger Νicola Beerman

    μην απογοητευτεις αν δεν σου στελνουμε σχολια,να ξερεις οτι θα σε διαβαζουμε.Ειμαστε ετοιμοι να αποδεχτουμε ολα τα κειμενα σου ανεξαρτητως ποιοτητας καθως ουτως ή αλλως αυτο κανουμε και στη ζωη μας...(αποδεχομαστε ολους τους ανθρωπους).Αν μπαιναμε στη διαδικασια να σκεφτουμε τη ζωη μας σε σχεση με την ποιοτητα μαλλον θα αυτοκτονουσαμε...

     
  • At 13/6/06 10:59, Blogger exilio

    Τελικά εχετε εξεταστική εσείς;Εμείς καθόμαστε:Ρ

    ..nice..jazz!;)

     
  • At 17/6/06 03:08, Blogger Filomila

    @ funky_mouton

    Εξεταστική γλύκο μου προβατάκι δεν έχουμε. Βασικά και κυρίως και πάνω από όλα δηλαδή, επειδή έχω πάρει το πτυχίο εδώ και ένα χρόνο σχεδόν (σκέφτομαι στην επέτειό μας που πλησιάζει να το πάω κάπου ρομαντικά...προς παραλία πλευρά!). Ωστόσο το Αριστοτέλειο έχει κατάληψη. Το Μακεδονία (εκεί διατηρώ μια δεύτερη φοιτητική ιδιότητα, όμως μετά από 5 χρόνια το να είσαι πρωτοετής και πάλι μου δημιουργεί την αίσθηση ότι κάποιος από ψηλά με κοιτάει και γελάει..) έχει και δεν έχει..αναποφάσιστη η εκεί Σύγκλητος..

    Αφού έχεις χρόνο έλα να βοσκήσουμε παρέα..κι εγώ χόρτο τρώω..!

    PS: Το διάβασμα στο post αναφέρεται σε προετοιμασία για μεταπτυχιακό....Εδώ να δεις γέλια!

     
  • At 6/7/06 20:57, Blogger Alexiev

    Saludos desde Buenos Aires...
    Best Regards...

     
  • At 7/7/06 01:58, Blogger Filomila

    Can you believe??????????????? Είχα επίσκεψη από το Buenos Aires!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    @alexiev
    Holla! Thnx for stopping by! Was really nice to hear from Beautiful Aires!

     
  • At 19/7/06 01:45, Blogger mickey

    Αν και μένω σαφώς πιο ...κοντά από το Buenos Aires, είπα να σου κάνω κι εγώ μια επίσκεψη. Μια και είναι η πρώτη μου, να σου ευχηθώ θερμά και ...πρωτότυπα:

    Καλή αρχή και καλή συνέχεια!

    Ελπίζω να μη ζήλεψες την ξαδέρφη σου με το σχόλιό μου στου Γάτου. Άλλωστε η φωτό σου μιλάει από μόνη της - δε χρειάζεται να ζηλεύεις καμιά. Με όλο το θάρρος και χωρίς ...παρεξήγηση ;)

    I Love Jazz! Γράψε κάτι γι' αυτή - θα μου άρεσε πολύ!

     
  • At 22/7/06 01:54, Blogger Filomila

    @Mickey: thank u thank u thank u για τις ευχές!! Και όχι δεν ζήλεψα για την ξαδέρφη - έχει πάρει το καλύτερο παιδί (βλ. ξάδερφό μου!)! Αλλά όπως και να είχε σε ένα ποντικάκι που έχει χαρίσει απλόχερα το γέλιο εδώ και τόοοοοσα χρόνια σε τόοοοσο κόσμο ΚΑΙ παρόλα αυτά δεν έχει επαναπαυτεί στις δάφνες του (ναι για σένα λέω!) ΑΛΛΑ έχει εκσυγχρονιστεί και συμβαδίζει με τις νέες τεχνολογίες (μα με είχες εντυπωσιάσει πάρα πολύ ένα βράδυ στου ΝΔ που είπες για troll - ακόμα αναρωτιέμαι τι είναι τούτο αν και κάτι ψιλιάζομαι..!) είμαι πρόθυμη να επισπεύσω όλες μου τις (φιλανδικές) γνωριμίες για να του κάνω τα καλύτερα των καλύτερων (ω! κάλλιστα!!!) κοννέ!!!!! Και ΝΑΙ έχεις περάσει το πρώτο τεστ ;)))

     
  • At 23/7/06 04:32, Blogger mickey

    Ελπίζω να περάσω και τα ...επόμενα :))

    Πρόσεχε μόνο τι μου τάζεις, γιατί, αν και ποντικός, έχω μνήμη ...ελέφαντα ;)

     
  • At 24/7/06 02:29, Blogger andy dufresne

    Καλώς τηνα κι ας άργησε.

    Η paragrafos το ΄πε όμορφα: "με φυσική χάρη και άνεση".
    Και ακομπλεξάριστα, να προσθέσω εγώ.

    Συμβουλές γέρων.

    Το blog το κάνεις για σένα.
    Είναι σαν ένα γατάκι.
    Αν σου χαϊδευτεί, ΟΚ.
    Αν δεν, πάλι ΟΚ.

    Ήδη, σου ΄ρθε ένα χαδάκι από το Buenos Aires!

    Ένα κι από μένα.

     
  • At 29/7/06 20:59, Blogger Filomila

    @andy: Γλυκό το χάδι σου και τρυφερό από την πρώτη στιγμή. Σ'ευχαριστώ..
    Και τις συμβουλές σου θα τις φυλάξω.

    Είμαι διακοπές και έτσι απέχω από την blogόσφαιρα, μα....θα ξανάρθω, όσα χρόνια κι αν περάσουν θα ξανάρθω! (τραγουδιστά το τελευταίο part!)

     
  • At 4/8/06 22:01, Blogger exilio

    Που είσαι βρε κοπελιά....σε χάσαμε!!:)

    ΜΠεεεε

     
  • At 9/8/06 14:27, Blogger Filomila

    Διακόπτω Mπεεεε μου (διακόπτω: εκ του "κάνω διακοπές"!!!!).

    Έρχομαι σπανίως σε ένα net καφέ (μας έχουν σώσει, να 'ναι καλά οι άνθρωποι!) για τα απολύτως απαραίτητα.

    Από Σεπτέμβρη με το καλό (τώρα Σεπτέμβρη - Οκτώβρη, μην κολλήσουμε εκεί!) θα σου ξαναπαίζω φλογέρα!!!!

    Σε φιλώ,
    ο βοσκός!

     
  • At 28/8/06 19:16, Blogger exilio

    Ένα τζαζοχαμογελάκι για τον γλυκο μου τσοπανάκο...λολ!

    Μάκια πολλά!
    Και να προσέχεις ;)

     
  • At 19/9/06 06:03, Blogger Epicuros

    Πρέπει να είσαι πολύ ικανοποιημένη από την ανταπόκριση στο Βλογάκι σου. Τόσα σχόλια δεν τα παίρνουν πολλά παλιά βλογάκια! 'Εχεις σουξέ. Και δικαίως.

     
  • At 22/9/06 01:29, Blogger Filomila

    @epicuros: Σουξέ moi???????????????????? :o Εσύ το ποτήρι όχι απλά το βλέπεις μισογεμάτο, αλλά μάλλον να ξεχειλίζει!!! :)

    Νομίζω ότι μπορώ να δικαίως να λάβω τον τίτλο του πιο βαρεμένου (λόγω προσωπικότητας owner του blog) και βαρετού (λόγω περιεχομένου) blog..! Ε κάποιος πρέπει να αναλάβει αυτόν τον άχαρο ρόλο στην μπλογκόσφαιρα!! Αχ...θυσίες!

     
  • At 28/9/06 16:40, Blogger exilio

    Πάντως μαρέσει που είσαι πουλιιύ φρίι σπίριιτ!

    Σε πάω τέκνον μου..:Ρ

    Να περνάς καλά!

     
  • At 13/10/06 07:31, Blogger antvol

    Filomila,
    Σ' ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια - χάρηκα που σου άρεσε το μικρό μου σχόλιο, το έγραψα πολύ γρήγορα κι ούτε το ξαναδιάβασα. Μου αρέσουν όμως τα αυθόρμητα κείμενα, δείχνουν πολλά γι αυτόν που τα γράφει ...

    Γιατί έχεις τόσο καιρό να γράψεις καινούργιο post; Επιφυλάσσεσαι για το μέλλον, το μέλλον όμως έχει ήδη έρθει. Γράφεις όμορφα, συνέχισε.

     
  • At 15/10/06 21:25, Blogger Aphrodite

    Η Φιλομήλα και σε μένα!

    Σήμερα, δεύτερο ποστ αστρολογίας, πρώτη παράγραφος - δεν έχω ακόμη λίστα με λινκς φίλων, δεν προλαβαίνω...

    Αλλά σε περιμένω να σε διαβάζω, οκ?

    χχχχχχχχχχχχχ

     
  • At 17/10/06 14:47, Blogger Filomila

    @aphrodite:
    Νιώθω...τιμημένη που το μικρό τετρασύλλαβο ονοματάκι μου κάνει πασαρέλα στο post σου! Τελικά αυτή η..."ψυχAλόγα" ήταν που με βοήθησε να σε ρίξω!! ;)
    Αν και το blog-ιόν σου αργεί ποοοοολύ να φορτώσει (εμ τέτοια υπέρδιπλα σεντόνια που απλώνεις..), σε καμιά 10αριά μέρες περιμένω ADSL επίσκεψη, οπότε here I am, rock you like a hurricane!

    Φιλούμπες τουλούμπες!


    Να θυμηθώ να ρωτήσω τη γιαγιά μου να μου πει κανένα ακόμα χαριτωμένο μπας και ρίξω (με περίτεχνη τρικλωποδιά βεβαίως βεβαίως) και τον πρίγκιπα από το άλογό του..!

     
  • At 17/10/06 15:07, Blogger Filomila

    @antvol: Γιατί έχω να γράψω τόσο καιρό???
    Να είμαι απόλυτα ειλικρινής...το αμελώ. Εκτονώνω, μάλλον, την ανάγκη μου να γράφω σε άλλα blog κι απ'την άλλη όταν έχω κάτι που με "καίει" προσωπικά το καταθέτω χειρόγραφα στο moleskin μου.. Επίσης, συνήθως, όσο χρόνο έχω να σουλατσάρω στο διαδίκτυο τον δαπανώ σε διάβασμα άλλων posts κι έτσι κάθε διάθεση και κουράγιο που, μπορεί να, είχα για..δημιουργία ανανεώνεται νοερά για την επόμενη μέρα (ή, πιο σωστά, νύχτα) και πάλι από την αρχή.. Επίσης, και αυτή θα είναι η τελευταία δικαιολογία μου (γιατί κάπου εδώ θα ακουστούν τρανταχτά τα γέλια του Θεού) διαβάζω και δεν προλαβαίνω! :ο

    Νομίζω πάντως ότι είναι μέχρι να το δρομολογήσω..

    Σ'ευχαριστώ in return για τα όμορφά σου λόγια.


    PS: Αλήθεια το μέλλον έχει ήδη έρθει?????????????
    Κι εμένα γιατί δε με ειδοποίησε κανείς? Κι αν ήρθε πού είναι? Μήπως έγινε ήδη παρελθόν? Και αν είναι ήδη παρελθόν, οι αναμνήσεις του παρελθόντος μου από ποιο παρελθόν είναι? Από το παρελθοντικό παρελθόν μου ή από το μελλοντικό παρελθόν μου? Το ΠΑΡΟΝ μου τελικά μου πού βρίσκεται? Σε μια αχρονική διάσταση ή απλά δεν υπήρξε ποτέ αφού κάθε μέλλον μου πριν προλάβει να γίνει παρόν μετατρεπόταν σε παρελθόν???
    Μήπως αυτό εννοούσε ο "ποιητής" όταν έλεγε: "φοβάμαι όλα αυτά που θα γίνουν για μένα χωρίς εμένα"?....
    ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΟΛΥ, όποιος βρει το παρελθόν-παρόν-μέλλον μου να μου το επιστρέψει!
    :)

     
  • At 22/10/06 00:14, Blogger exilio

    Έγραψες!!

    xxxxx

    υ.γ(τι διαβάζεις βρε ταλαίπωρο;!)

     
  • At 22/10/06 00:51, Blogger Filomila

    @ exilio (ή αλλιώς funky mouton ή προβατάκι ή MΠΕΕ!):Αχ το έρημο, δίνω εξετάσεις για ένα μεταπτυχιακό (Κλινικής Ψυχολογίας) και έχει γίνει το μυαλό μου....πελτές! Φρουτόκρεμα που λένε? Ε αυτό!

    Συν το ότι έχω διάφορα τρεχάματα με χαρτούρες και τα σχετικά για μια υποτροφία για εξωτερικό μπας και βρω χορηγό για ένα μεταπτυχιακό στο Δουβλίνο...
    Σκέτη απογοήτευση γενικά η φάση με τις υποτροφίες κι έχω και, πανάθεμά με, μεγάλο βαθμό πτυχίου και κλινική εμπειρία και ερευνητική και ξένες γλώσσες και γενικά ΠΟΛΛΑ προσόντα (για να είμαι όσο πιο μετριόφρων μπορώ!!!).. τι να πω...

    Πάντως αν κανείς θέλει να με σπονσάρει (κάνω ανοιχτή έκκληση σε αυτό το blog - μήπως να το κάνω και post?????) εγώ είμαι πρόθυμη και μπλουζάκι να φορέσω με το όνομά του και με φωτογραφία του και με το τηλέφωνό του και με ό,τι θέλει!!!

    Τα φιλιά μου bebe!

     
  • At 26/10/06 03:38, Blogger mickey

    Προσφέρομαι οικειοθελώς και χωρίς ...μπλουζάκια για "αντάλλαγμα" ;)

    (κάτι μου 'χεις ...τάξει εδώ και μήνες - δεν ξεχνώ!)

     
  • At 26/10/06 11:01, Blogger Filomila

    MICKEY my love, my darling! ΔΕΝ ΞΕΧΝΩ αυτά που..τάζω!

    Όπερ έδει: με στέλνεις Δουβλίνο, σε στέλνω Φινλανδία (win-win), σε υποδέχεται μετά σάουνας-rolling στο χιόνι-λουκάνικα στο τζάκι-περιπάτους στο δασάκι right next στο σπίτι-σολωμό (άφθονο) η εκεί Greek Community (που ελληνιστί σημαίνει ο ξάδερφος με την φιλανδή ξαδέρφη) και...η Heidi, Mirja, Eva, Ilona, Miia σύντομα θα πίνουν Siideri (βλ. Cider) και Lapin Culta με τον πιο διάσημο ποντικό της μπλογκόσφαιρας!!!
    Βέβαια, θα πρέπει εδώ να τονίσω ότι δεν υπάρχει καλύτερη tour guide και...κοννετζού από την υποφαινόμενη και Δουβλίνο-Ελσίνκι με RyanAir ούτε 50 euroa (για να μαθαίνουμε και λίγα φινλανδικά! Πώς θα σε στείλω έτσι απροετοίμαστο κοτζάμ greek god!!)...

    Για λοιπές λεπτομέρειες υπάρχει το email, διότι αυτό το blog έχει αμέτρητους επισκέπτες ωριαίως και αυτά είναι ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα (για τα δικά σου λέω!)!

    Μετά ανανεωμένης διάθεσης και αναπτερωμένου ηθικού για μια προσεχή στενή συνεργασία,

    filomila.

    PS: Είπαμε τα μαλλιά σου μαύρα είναι, έτσι??? κι ελπίζω το ματάκι καστανό, αλλιώς δεν υπόσχομαι αντιδράσεις του τύπου: "you are soooo exotic!"..! :)

     
  • At 9/11/06 21:47, Blogger Epicuros

    Ευχαριστώ για την επίσκεψη και τα καλα σου λόγια. Ελπίζουμε να δούμε εδώ κάτι νέο σύντομα.

     
  • At 23/11/06 02:49, Blogger gitsaki

    Aγαπητή Φιλομήλα,

    Ανάμεσα στο filomila και στο gr του email σου,υπάρχει μια κάτω παύλα;Δεν φαίνεται καλά,γιατί εμένα μου εμφανίζεται το εμαιλ σου με μια υπογράμμιση που δεν δείχνει αν υπάρχει παύλα ή όχι.Θα ήθελα να σου στείλω ένα εμαιλ,να σε ρωτήσω κάτι...

     
  • At 23/11/06 12:32, Blogger Filomila

    Αγαπητό Γιτσάκι!
    Ναι, κάτω παύλα είναι αυτό που βλέπεις: filomila_gr@yahoo.com.
    Περιμένω!